Translate

czwartek, 22 maja 2014

W SPRAWIE ROZDZIAŁÓW!

Witam Was kochani moi! :) ♥
Postanowiłam, że nie usuwam opowiadania. W prawdzie, nie czyta go aż tak dużo osób, ale to może przez to, że dopiero się rozwija akcja, której będzie bardzo dużo :) Po za tym, my Story About Love czytają te kilka osób, którym jestem meeega wdzięczna ;* Wasze komentarze zachęcają do roboty! :) Więc, jeśli tutaj będzie chociaż 5 komentarzy, dodam jeszcze dzisiaj 6 rozdział :) Kocham Was miśki! :)
Pozdrawiam! :)/Alex ♥

8 komentarzy:

  1. Mmm. Czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pliss dodaj dzisiaj następnego,nawet jak nie będzie tych 5 kom to dodaj,bo niektórym takim leniom nie chce się komentować tylko czytać.
    PS:Ja nie raz też jestem takim leniem ze nie piszę kom,więc obrażam też siebie,jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nexttt ....... !

    OdpowiedzUsuń
  4. .czekam na rozdział 6 daj go szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Oto jest mój 5 kom xd twoje opowiadanie jest zaczapiste ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Plisss dodaj dzisiaj nowy rozdział i mam nadzieje że wydarzy się coś ciekawego :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać :D @Nutka_13

    OdpowiedzUsuń
  8. 6 rozdział dawaj mi tu go szybko

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to zachęta do dalszej pracy :) xoxo.