Translate

środa, 14 maja 2014

Murder Buisness - 16. " Unexpected Course Of Events..."

Uwaga!

W tym rozdziale występują treści erotyczne nieodpowiednie dla osób poniżej osiemnastego roku życia, czytasz na własną odpowiedzialność!

Ale i tak wiem, że przeczytacie, zboczuszkii moje! :*

**************************************

- Dziewczyny, to nie jest chyba dobry pomysł... - zaczęłam niepewnie, trzymając w ręku bieliznę, którą dostałam od dziewczyn po wyjściu z łazienki. - Nie wiem, czy dam radę...
- Dasz, poradzisz sobie, uwierz nam - odparła Sophia. Z westchnięciem nie zdejmując ręcznika, założyłam na siebie skąpy, czerwony stanik i dolną bieliznę w tym samym kolorze co reszta. - Pokaż się.
- Sophia... 
- No co? Wstydzisz się nas?
- Nie, ale...
- No właśnie - Sophia chwycił mój ręczniki jednym pociągnięciem zdarła go ze mnie. Na mój widok dziewczyny zagwizdały z wrażenia. - Kobieto, dlaczego ty chowałaś swoje ciało? Wyglądasz zajebiście! 
- Popieram - rzekła Eleanor. - Może lubisz dziewczyny, co?
- Nie przesadzajmy, okay? - uśmiechnęłam się sztucznie. - Gdzie są chłopacy? Chcę to mieć za sobą. 
- Harry i reszta powinni wrócić za chwilkę, więc my się zmywamy - powiedziała Perrie, spoglądając na wyświetlacz swojego telefonu, po czym przeniosła wzrok na mnie. - Powodzenia.
- Nie dzięki - lekko zawstydzona zakryłam się rękoma i usiadłam na pościeli łóżka, a dziewczyny powoli opuściły pokój. Wtedy moje myśli zaczęły szaleć.

Co ja do kurwy nędzy robiłam? Czy ja oszalałam i miałam zamiar uprawiać seks z Harrym po tym, co mi zrobił? Czy mi do reszty odbiło? 

Lecz to był jedyny sposób na to, jaki naprawdę jest Harry : czy jest seks maszyną do zaliczania lasek, czy normalnym chłopakiem z uczuciami. Strasznie byłoby, gdyby wstąpiła by w niego ta pierwsza postać, a wtedy będę musiała ponownie znosić cały ten koszmar. To mógł być mój najgorszy dzień w życiu lub… no właśnie… Jaki?


Nim zdążyłam jakkolwiek zareagować, usłyszałam na dole głośne śmiechy i tupania butów. Moje serce podeszło do gardła i zrobiło mi się strasznie gorąco. Przeczesałam nerwowo włosy do tylu i wzięłam kilka głębokich wdechów i wydechów, po czym zgasiłam światło i podeszłam do okna, opierając się dłońmi o parapet. Na prawie czarnym niebie widniał duży księżyc, który porażał swoim blaskiem. Ten widok również mnie odrobinę uspokajał i ciężar z mojego ciała opadał. 

W pewnym momencie poczułam, jak czyjeś duże ręce dotykają mojej nagiej talii, a ciepły oddech owiewa moją skostniają szyję. Przez ten gest zadrżałam delikatnie i powoli odwróciłam się w stronę Harrego. Jego oczy mówiły wszystko : widniał w nich ogień pożądania i namiętności. Jego malinowe, duże usta były delikatnie otwarte, a policzki lekko zaróżowione. Opalone mięśnie jego rąk były napięte jak struna, co podkreślała dodatkowo biała, obcisła podkoszulka. 
- Dexie... - mruknął tylko, opuszkami palców lewej ręki przejeżdżając po moim brzuchu, aż do krawędzi moich majtek. Powstrzymałam się od ponownych dreszczy i rozluźniłam się tym razem całkowicie. - Jesteś taka... Piękna... 
- Harry, chcę spróbować jeszcze raz... - to wystarczyło, aby jego i moje usta się połączyły w długim pocałunku, po którym zapomniałam wszystko, co zrobił mi Harry. Przylgnęłam do chłopaka z mieszanymi uczuciami i odwzajemniłam pocałunek, obowiązując rękoma jego tułów. Palce Harrego zaś objęły moje pośladki i mocno je ugniatały, a jego język bez zaproszenia wparował między moje wargi i gwałcił mój tak, jakby po raz ostatni miał go posmakować. 
- Harry - jęknęłam głośno, gdy jego jedna dłoń wparowała do moich majtek. Czułam, jak jego palce badają delikatnie badają moją kobiecość, jak masuje ją okrężnym ruchami i bawi się podnieconą łechtaczką. Ślizgał się między moimi mokrymi od podniecenia fałdkami, co o dziwo przynosiło mi nie małą przyjemność. 
- Podoba Ci się? - szepnął w moje usta, a jego jeden palec zniknął we mnie, na co zareagowałam głośnym jęknięciem. - Muszę to zobaczyć, nim zdegustuję... - Harry położył mnie na łóżku i w mgnieniu oka zdarł ze mnie bieliznę dolną jak i górną, po czym rozszerzył moje nogi najszczerzej jak mógł. - Twoja cipka jest na prawdę piękna, Dexie... Pozwól, że spróbuję jej, a wszystko będzie lepsze... - Harry nawiązując ze mną kontakt wzrokowy, ucałował dokładnie moje piersi, przygryzając ich twarde sutki, a następnie pocałunkami z językiem malował ścieżkę, aż do samego dołu. Jego język w stylu węża przebiegł po mojej łechtaczce, chwilę później drażniąc moje ciasne wejście. 

Wygięłam się w łuk, nie wiedząc, że to mogło być aż tak przyjemne, lecz cała zarumieniona patrzyłam na poczynania Harrego. Chłopak żywił się mną, jadł żywcem i lizał moje soki podniecenia. 
- Harry, ja będę docho... - sapnęłam z przejęciem, a on szybko oderwał się ode mnie, na co zareagowałam jękiem protestu. 
- Kochanie, postaram się być delikatny... Nie chcę Cię skrzywdzić, zbyt dużo przeze mnie wycierpiałaś... - mruknął, całując mnie czule. I wszystko już było jasne, tak jak mówiła mi to Sophia. 

Harremu zależało na tym, abym czuła się dobrze. 

Pierwszy raz od wielu dni uśmiechnęłam się do niego szczerze i pozbyłam się jego koszulki i rozpięłam spodnie, również je zdejmując, przez co pozostał w samych czarnych bokserkach od Calvina Klein ‘a, które opinały jego męskość. - Chcę, byś czuła się przy mnie bezpieczna... Jak będzie Cię bolało, to powiedz dobrze? - pokiwałam głową i wtuliłam się w niego jak małpka. Jego tors był ciepły i miękki w dotyku. Był jak pluszowy miś. 

Harry wyjął szybko ze swojej kieszeni spodni srebrną paczuszkę, po czym ją rozerwał, zdjął swoje bokserki i założył ją na całą swoją długość. 

- Gotowa? - niepewnie skinęłam ponownie potakująco głową i uczepiłam się ramion Harrego i jeszcze bardziej rozszerzając nogi. Harry nadstawił przed moje wejście swojego członka. - Mów mi, jakby coś Cię bolało, dobrze? - w odpowiedzi pocałowałam go krótko, lecz namiętnie. - To...
- Harry pchnął swoje biodra do przodu, przez co jego męskość zniknęła do połowy we mnie. Jęknęłam drobiazgowo i wbiłam paznokcie w jego skórę. - Powinien być Twój pierwszy raz... - Harry poruszył się we mnie delikatnie, co wywołało u mnie falę bólu, na co wykrzywiłam twarz w grymasie. - Wolniej? - ponownie pokiwałam głową i odetchnęłam głęboko. Chłopak oparł się jedną ręką na poduszce obok mojej głowie, drugą odczepił moją dłoń i wplątał w nią swoje palce. Nasze spojrzenia powędrowały na nasze ręce i ten widok dał mi do rozumienia jeszcze bardziej. Swój wzrok przeniosłam na Harrego, który zrobił to samo. - Dlaczego to robisz? Dlaczego uprawiasz ze mną seks po tym, co Ci zrobiłem?
- Przemyślałam wszystko, Harry... Ja... Nie mogłabym Cię stracić... - sama nie wierzyłam w swoje słowa. Zaskoczyło mnie to wyznanie. 
- Ja Ciebie również, Dexie. Na prawdę Cię przepraszam... - szepnął z powagą, hipnotyzując mnie swoim wzrokiem. - Nie mogę Cię stracić, nie mogę Dexie... Jestem dla mnie bardzo ważna i nie pozwolę Ci ode mnie odejść - jego słowa spowodowały u mnie ciepło, rozlewające się po ciele. 

Jednak mu zależało... Coś dla niego znaczyłam... 

Złączyłam nasze usta w kolejnym pocałunku i nie zważając na lekkie ukłucia bólu, zaczęliśmy nawzajem ruszać swoimi biodrami, doprowadzając siebie na sam skraj i wkrótce do niesamowitej przyjemności, której doświadczyliśmy wspólnie.


***

Nawet nie pamiętałam kiedy zasnęłam, lecz obudziło mnie coś ciepłego i mokrego i to coś jeździło po mojej szyi. Zachichotałam cicho i otworzyłam delikatnie oczy. Tak jak podejrzewałam, był to Harry, który usiłował wybudzić mnie ze snu.
- Przestań – zaśmiałam się trochę głośniej i pacnęłam go lekko w jego czuprynę.
- Bijesz mnie? – wymruczał rozbawiony i przygniótł mnie swoim ciałem i łaskotał. Wybuchłam głośnym śmiechem i próbowałam go z siebie zepchnąć, ale ten przylepił się do mnie jak pszczoła do miodu. – Przeprosisz?
- Nie! – krzyknęłam roześmiania.
- Na pewno? – Harry ponownie mnie połaskotał, co wywołało u mnie kolejną falę śmiechu.
- Tak, tak! Przepraszam! – pisnęłam, waląc go pięściami po nagiej klatce piersiowej. W ogóle byliśmy nadzy, wtedy zdałam sobie z tego sprawę. 
- Wyglądasz dzisiaj inaczej wiesz… Tak jak… Po porządnym seksie – powiedział Harry z zawadiackim uśmiechem i złożył na moich ustach krótki pocałunek, po czym dodał. – Dasz mi tą ostatnią, już naprawdę ostatnią szansę?
- Czy wczorajsza noc Cię o tym nie uświadomiła? – podniosłam pytająco brwi. 
- Spodziewałem się, że dzisiaj rano zastanę puste miejsce obok siebie.
- Pomyliłeś się – uśmiechnęłam się i znalazłam się na nim.
- To jak? Ostatnia szansa?
- Tak, ostatnia jedyna szansa, Harry – pokiwałam głową i pochyliłam się nad nim, aby głęboko i soczyście pocałować chłopaka, który mógł mnie uszczęśliwić.


******************
Spodziewaliście się takiego rozwinięcia akcji? :D Mam nadzieję, że się podoba :D Następne rozdziały będą pełne napięcia, krwi i tego czego uwielbiacie :D I JEDNA osoba ZGINIE :/ Obstawiajcie kim ona / on może być :) Czekam na wasze komentarze :)


23 komentarze
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nowy rozdział!! :* <3

Komentujcie <3

Hazza__69

24 komentarze:

  1. Zginie ?! Nieeeee , nie może to być Harry ani Dexie ! Za bardzo kocham ten rozdział i tych bohaterów żeby ktoś zginął ale umiesz rozładować napięcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. *za bardzo kocham tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza czekam na next :* SUPER ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział. Nie mogą zginąć na pewno główni bohaterowie, ale myślę, że to będzie Zayn lub Lou lub Liam. I LOVE murder buisnes and you.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Rozdział jest THE BEST!
    2.Nie mogę wiem kto może zginąć ale coś mi mówi że to Eleanor nwm dla czego mam dziwna wyobraźnię !
    Nie mogę się doczekac nexta <333
    Weny i ochoty ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że to będzie Bleise, ale to pewnie będzie ktoś od Hazzy ;/ Rozdział cudowny *.* Czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział świetny. Nie ma zielonego pojęcia kto może zginać :/
    czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg *.* Nareszcie się pogodzili... ale nie powiem, że ten zły Harry też nie był fajny.. ;D Mam nadzieję, że nie spierniczy sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś zginie..........nie wierze ale ciekawość mnie zrzera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech nikt nie zginie *-* daj szybko next !
    http://lm.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fdirty-angel-harry-styles.blogspot.com%2F&h=vAQHxaBMt&s=1

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHAJĄ SIĘ <333 ummm <3
    ale kto zginie O.o pewnie ktoś z 1D albo któraś z dziewczyn ;o ... Soph?
    Czekam na KOLEJNE ROZDZIAŁy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny, najlepszy i nie wiem jeszcze jaki <3 czekam na kolejny *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDO *.* nie spodziewałam się tego zakończenia xD Rozdział jak zawsze świetny, szybko next plis ;* Co do trupa, myślę że będzie nim któraś z dziewczyn chłopaków... ;/ A najlepiej jak nikt nim nie będzie :D Mam jednak nadzieję, że nie Harry ani Dexie, bo bym płakała chyba z tydzień tak jak zazwyczaj na zakończonych blogach w ten sposób, że ginie główny bohater... :( Szybko next, ściskam ;*
    Zapraszam :
    http://nig-d-y.blogspot.com/
    http://lifeisbrutal-onedirection-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. SUUPEER Czekam na Nexta <3 <3 I NIKT nie może zginąć chyba że...ten cały Bleis =D

    OdpowiedzUsuń
  15. O WOW! Ciekawe kto zginie?. Czeeekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział
    wydaje mi się że któraś z dziewczyn
    Ps: Zapraszam do mnie: nadzieja-jestzawsze.blogspot.com przypadek-niesadze.blogspot.com opowiadanianieztejziemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny rozdział!!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na nexta i rzycze weeny :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczera rozmowa w takim momencie...Super ci to wyszło. Kocham twoje opowiadanie. Nie mogę doczekać się nexta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudo <3 czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG *.* PROSZĘ NAPISZ NEXTA <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to zachęta do dalszej pracy :) xoxo.