Translate

czwartek, 8 maja 2014

My story about love..-Prolog



My story about love..

                                                            Miłość..



Czasami nie szczęśliwa, a czasem nie odwzajemniona.. 
                                         Czy można uciec od miłości? 
Oczywiście, że nie. Te uczucie dopadnie Cię w najmniej odpowiednim momencie. Moja miłość była..Groźna? Szczęśliwa? Na siłę? Smutna? Można powiedzieć, że wszystko w jednym. Moją pierwszą miłość poznałam dzięki mojej Mamie. Ale czy była ona prawdziwa? Owszem, była…
Jestem Ashley Brown i opowiem Wam moją historię o miłości..
Ale najpierw się przedstawię. Jak już wiecie, nazywam Ashley Brown. Do 18 roku życia mieszkałam w Polsce, w Warszawie. Ale po pewnym przykrym wydarzeniu musiałam wyjechać. W ten dzień nie wiedziałam jeszcze, że po przeprowadzce przeżyję najpiękniejsze i najdziwniejsze chwile w moim życiu.. Najpiękniejsze, najdziwniejsze i.. najsmutniejsze. Zapamiętam te dni do końca życia. Ten dzień, w którym go poznałam, zarówno jak ten dzień, w którym go straciłam do końca życia.. I to wszystko przeze mnie… Myślałam, że tak będzie dobrze.. Jakże się myliłam.. Później było jeszcze gorzej…
 


5 komentarzy:

  1. Spoko spoko czekam na Next :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać Twojego opowiadania. Czekam nieeeecierpliwie na pierwszy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog super niby mówi dużo ale z drugiej strony mało,jestem ciekawa jak to się potoczy :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to zachęta do dalszej pracy :) xoxo.